La temporada de Gimnàstica Aeròbica arrenca a Cunit amb la 1a Fase de la Copa Catalana i la 1a Fase CCEE

El tret a la temporada 2026 de Gimnàstica Aeròbica es dona aquest diumenge 22 de març al Complex Esportiu Municipal Els Joncs de Cunit amb la disputa de la 1a Fase de la Copa Catalana i la 1a Fase CCEE. Serà una gran oportunitat per veure en directe grans noms de l'Aeròbic de casa nostra com Miquel Mañé, Eric Gutiérrez, Martina Torà, Sònia Vidal o Laura Cuenca entre molts d’altres.

La jornada començarà a les 9.00h quan el conjunt sènior Aerodance del CG Calafell obri el concurs de la 1a Fase de la Copa Catalana i s’allargarà pràcticament de forma ininterrompuda fins a les 15.20h amb la 1a Fase CCEE i el posterior lliurament de premis.

La 1a Fase de la Copa Catalana i la 1a Fase CCEE de gimnàstica aeròbica estan organitzades per la Federació Catalana de Gimnàstica i compten amb el suport del Consell Català de l'Esport i la col·laboració de l’Ajuntament de Cunit i el CG Calafell. Les entrades per accedir a la competició es podran adquirir exclusivament a l’entrada del recinte esportiu el mateix dia de l’esdeveniment. El preu de l’entrada general serà de 8 euros per persona i els menors de 12 anys tindran accés gratuït.   





Puja